"полтавською панорамою" назвали своє дійство організатори "мазепа-фесту",
який протягом двох днів вирував на співочому полі в полтаві. благородна мета  –
продовжити й зміцнити традиції незалежних рок-сейшенів, і не менш благородна
спроба за мінімальних витрат зробити грандіозне свято музики й національної
української ідеї – спричинилися до величезного марафону за участю більш як 20-ти
колективів з різних куточків україни, різних за стилістикою і якістю звучання, а
також за ступенем розкрученості.

"полтавською панорамою" назвали своє дійство організатори "мазепа-фесту",
який протягом двох днів вирував на співочому полі в полтаві. благородна мета  –
продовжити й зміцнити традиції незалежних рок-сейшенів, і не менш благородна
спроба за мінімальних витрат зробити грандіозне свято музики й національної
української ідеї – спричинилися до величезного марафону за участю більш як 20-ти
колективів з різних куточків україни, різних за стилістикою і якістю звучання, а
також за ступенем розкрученості.

строкатість представленого на фесті музичного матеріалу і справді вражала.
новачки здебільшого апелювали до альтернативних напрямів музики, проте,
вирізнити по-справжньому якісні сети було непросто: професійний рівень гуртів
залишав бажати кращого. з обох діб марафону найцікавішими видалися "круті
педалі", "контрабас" та "їжак" укупі з оксаною виговською. старий добрий
рок-н-рол, який не залишає поля для коментарів через вивіреність часом,
представляли полтавський "трансформер", київські "трутні" та сайд-проект
гітариста "саду", названий "скарб". особливої яскравості кожен з днів фесту
набував із заходом сонця, коли на сцену піднімалися хедлайнери.
першого дня
цей список розпочався з красномовного сету команди "вій", а безперечною зіркою
стали одесити "нумер 482": незважаючи на те, що команду не дуже добре знають
полтавські меломани, драйвова музика, професійна гра, а також навдивовижу
рухливий і сексуальний фронтмен, який просто-таки змусив усе співоче поле
стрибати в танці, додали фесту особливої динаміки. оригінальна, потужна і
улюблена всіма "перкалаба" завершила перший день шоу.

другий і заключний день "мазепа-фесту" видався більш динамічним і набагато
зірковитішим. починаючи з виступу полтавської "арахнофобії" стало зрозуміло, що
до завершення дійства співоче поле покидати не можна. особливого драйву додав
"борщ", традиційно гідним був сет "мертвого півня" на чолі з мишком барбарою та
віктором морозовим. завершили "мазепа-фест" справжні провідники українського
фолк-року – "гайдамаки".
не можна не зазначити, що фестивалю, який позиціонує
себе як незалежний, багато чого бракувало. проблеми з саундом? що ж, за великої
солянки неминучі проблеми з саундом. обмаль часу, і хочеться співати більше? але
ж такі великі марафони непросто вкласти в часові рамки двох діб. недостатньо
яскраве оформлення сцени? зате воно нагадує недобудовану козацьку фортецю і
відповідає ідеї українства і гетьманської спадщини, яку пропагували
організатори.
цьогорічний "мазепа-фест" став другим за рахунком. гадаємо,
наступний неодмінно буде, і буде кращим. принаймні, за ступенем свободи і
невимушеності полтавська панорама перевершила будь-які сподівання.

copyright © Enter

Comments are closed.

Основна мова вашого переглядача: